DREDplex: Skyhammer Official Progress Report to the Emperor

From WildStar Wiki
Jump to: navigation, search

DREDplex: Skyhammer Official Progress Report to the Emperor is a Zone Lore entry found in Algoroc.

Lore entry

Projekto Skyhammer alproksimigas finajon! Kaj la Exile suspektas nenion, kvankam ilia sorto estas proksima! Sed kvankam mi estas nura gloating pri tiu fakto kiel estas guste kaj tauga, mi lasos ci peze cifrita dosiero en la tuneloj en grava aspekto loko por konfuzi ajna malsaga interlopers kiuj provas lerni la sekretojn de ci DREDplex.

Ili kredas ke tiu estas kodita mesago por la imperiestro - kvazauli estus koncernis - kaj uzas tiun specialan sub-dialekto de antikvaj Bezgelorian konfuzi tiujn interlopers kaj Mi faros ilin malspari tempon tradukante ci relative sensignifa teksto dum la horlogo daure tik, tik tak for! Jes, faru vian bona, malsaga Exile. Se vi legas ci tion, estas bona por vi. Vi figured it out! Sed vi faris gin gustatempe? Mi suspektas ke ne. Kaj nun estas momento por morti morti die!

Via amiko, Mondo Zax

Location

This journal can be found in DREDplex: Skyhammer on top of a platform across from Inventor Hoom at (3691.88 -1051.13 -3510.60 109.74).